2017-06-30

Yellow, Blue and Pink

 To start I applied several colors of paint on the background.

Voor de achtergrond verschillende  kleuren verf op een kaart gesmeerd. 

I overstamped that layer using Scribble Sticks (text and flower) and white paint (circles).

Op de verflaag gestempeld met Scribble Sticks (tekst en bloem). Daarover cirkels gestempeld met witte verf.

I sponged orange paint through a stencil and cut a heart out of that print.

Door een blaadjesstencil gesponst met oranje verf en er een hartje uit geknipt.

Stamps
Dina Wakley Media Stamps: Textures, Scribbly Birds, Scribbly Flowers
Darkroom Door: Happy Birthday

Dina Wakley Media Paint: Cheddar, Blushing, Ocean, Lemon
Dina Wakley Media Stencil: Viney

5 comments:

  1. Wat is dit weer een prachtkaart Anneke!! Ik heb de vogeltjes ook gekocht, maar nog niet gebruikt...ze zijn enig!!
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  2. Wat een plaatje, super mooie achtergrond en kleurtjes Anneke!!

    ReplyDelete
  3. Prachtige kaart, mooie zomerse kleuren.

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie kleuren heb je ook nu weer gebruikt! En van jouw vogels ben ik fan, zo leuk zijn die. Lees net waar ik ze mij in de buurt kan lenen, hihi.

    ReplyDelete
  5. Weer een prachtige kaart, mooie laagjes, leuke vogel en die kleuren zijn fantastisch ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!