2016-06-01

Thinking of You

Voor de achtergrond van deze kaart lime, turquoise en witte verf aangebracht met een plastic kaartje.

To create the background of this card I first applied lime, turquoise and white paint using a plastic card.

Een stencil over deze ondergrond gelegd en daar doorheen gesponst met dezelfde kleuren.

Next I sponged through a stencil using the same paint.

Tekst gestempeld op een restje aquarelpapier, daar de vogel overheen gestempeld. De vogel kleurde ik daarna met Distress Inkt en een waterpenseel.

I stamped text and bird on a scrap of watercolor paper  and colored the bird with Distress Ink using a water brush.

Stamps
Dina Wakley Media: Scribbly Birds
 Hero Arts: CL479 Dictionary Greeting
Darkroom Door: Simple Sayings

11 comments:

  1. Wat een sueprtoffe kaart Anneke !
    Groetjes
    Margo

    ReplyDelete
  2. Met zo'n mooie achtergrond is de kaart al half geslaagd! Mooi ingekleurd vogeltje! Topkaart dus.

    ReplyDelete
  3. Heel mooI, wat een prachtige achtergronden dat vogeltje blijft leuk.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  4. Wat prachtig weer! En wat fijn dat je altijd beschrijft wat je doet, zo kan ik on-line cursus doen. Ik ga een poging wagen...

    ReplyDelete
  5. Ik blijf jou vogels mooi vinden in alle kleuren en op allerlei achtergronden! (Heb de mini's hier al een tijd klaar liggen, maar kom er steeds niet aan toe...) Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  6. Ook al zo mooi! Prachtig is die vogel.

    ReplyDelete
  7. Wow, weer een prachtige kaart, en die kleuren zijn super ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  8. Ik mag wel zeggen dat ik 'fan' van je ben. Ik kijk hier regelmatig, maar vergeet vaak om commentaar te schrijven, dus nu toch maar even gedaan en ik zal mijn leven beteren :) Deze kaart heb ik gebruikt als inspiratie voor de laatste uitdaging bij Dutch Card Lovers en ik heb gewonnen zelfs ! super leuk natuurlijk. Ik wil jou bedanken voor de inspiratie, door deze kaart ben ik sinds een tijdje weer even lekker bezig geweest met verf. Dank je wel,
    groetjes,
    Wiebine

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!