2014-08-22

Watercolour #4

Op deze kaart gesprayed met ecoline inkt. Daarvoor een mini mister gevuld met ecoline en een klein beetje water. 

For the watercolour look on this card I used ecoline ink.
I mixed some ecoline with a small amount of water in a mini mister and used this as a spray ink.

De bloemen zijn gemaakt van keukenpapier waar ik restjes inkt mee op depte. 
Op stampingmathilda's blog is te zien hoe het moet.

The flowers were made out of an inky paper towel. 
There is a tutorial on stampingmathilda's blog

Waar !

True!

Stamps
Stampers Anonymous Studio 490 Wendy Vecchi: 
Alphabetically Art LCS017
Sche Created Art LCS036

19 comments:

  1. Mooie kaartje, prachtige achtergrond
    leuk die bloemensteel.

    ReplyDelete
  2. een heel erg mooi kaartje werd het zo ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  3. Ik heb even via je link gekeken naar het andere blog.
    Wat een leuk idee, zo kun je echt alles gebruiken ;-)
    Jij heb er iig weer een prachtige kaart mee gemaakt.

    ReplyDelete
  4. Heerlijke bloemen, lekkere achtergrond, mooie kaart Anneke!
    fijn weekend, Alie

    ReplyDelete
  5. Wat een geweldig mooi en creatieve kaart is dit weer. Prachtig die subtiele kleuren!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  6. Supermooi! Leuk resultaat met de ecoline. Merci voor de link naar mijn blog. Toch straf dat we op dezelfde dag met keukenpapier werkten, zonder dat het afgesproken was :)

    ReplyDelete
  7. Heel mooi! Ik hou van die achtergronden... En deze plus de bloemen zijn weer prachtig! Fijn weekend, Gerrina

    ReplyDelete
  8. Prachtige kaart en je kleuren zijn weer subliem!!

    ReplyDelete
  9. net zoals velen vind ik het een heel mooie kaart. De ecoline ook maar eens boven halen :)

    ReplyDelete
  10. Wat een prachtige kaart Anneke, ecoline blijft ook heerlijk om mee te werken en je bloemen zijn zóóó leuk!!

    ReplyDelete
  11. Weer een fantastische kaart, ik vind hem super mooi! Ook die tekst is geweldig!

    ReplyDelete
  12. heerlijke creatie!! die bloemen van Godelieve zijn besmettelijk, ik ben ook al druk geweest met mijn oude keukenrol doekjes en gelmedium..leuk effect!

    ReplyDelete
  13. Lovely card, flowers are super !!! :D x

    ReplyDelete
  14. Mooie achtergrond, supergave bloemen en wijze tekst :)

    ReplyDelete
  15. Sorry voor mijn late reactie, maar dit is super prachtig !! En die tekst is inderdaad heel juist ! Groetjes Enny

    ReplyDelete
  16. Oh, die tekst spreekt mij ook aan!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!