2013-10-24

Carved Flowers #7

Twee kaartjes gemaakt met prints die ik maakte met mijn gelli plate. 
De bloemen stonden er al vaag op. Ik heb ze bijgekleurd met potloden en stelen getekend.

Made 2 cards with some of my gelli plate prints. 
Added some color to the flowers with a pencil to highlight them. Drawed stems too.

Accenten aangebracht met een witte Sharpie pen en bloemetjeslint gekleefd.

Added some accents with a white Sharpie and adhered ribbon.

Hier de bloemen bijgekleurd met een wit potlood.
 De vage cirkels op de gelli print brachten mij op het idee om met de stempels uit de Darkroom Door 'Correspondence' set te werken.

Here I added color to the flowers with a white pencil.
The circles on the print made me choose the Darkroom Door 'Correspondence' set to stamp with.

Stamps Darkroom Door
Carved Flowers
Correspondence

15 comments:

  1. Supermooie kaarten Anneke! Prachtige prints. De witte bloemen zien er wel heel bijzonder uit, wat een mooi effect! Toffe accentjes met de pen, leuke stempelcombinaties.

    ReplyDelete
  2. Leuk he om de GP resultaten te gebruiken voor creaties...het is je prachtig gelukt Anneke.
    Zo verschillend maar beide erg mooi!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Zeer mooie prints die je prachtig hebt bewerkt! Beide kaarten zijn supergeslaagd! Ook de witte accentjes vind ik héél leuk! Mooie stempels gebruikt!! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige kaarten weer Anneke, en dit met de Gelly plate, daar durf ik me nog niet aan wagen hoor, super achtergronden en mooie bloemen, heel speciaal effect heb je gecreëerd met de inkleuring van de bloemen met wit potlood!!PRACHTIG!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  6. Wauw, wat een mooi effect om met een wit potlood te kleuren.
    Hele mooie kaarten weer.

    ReplyDelete
  7. Just beautiful, but my fav-one is the blue.

    ReplyDelete
  8. Zeer mooi, ik ben vooral fan van de eerste. Die witte accentjes maken het helemaal af!

    ReplyDelete
  9. Beide zijn prachtig! mooie bloemen

    ReplyDelete
  10. Gelukkig hoef ik niet te kiezen:)
    Twee mooie kaarten en de GP blijft een boeiend gegeven.

    ReplyDelete
  11. Dezelfde bloemen en twee keer heel anders. Mooi zoals je de bloemen bijwerkte, jouw gelliprints zijn super.

    ReplyDelete
  12. Prachtig Anneke ! de accentjes die je aanbrengt met je sharpie geven vaak net het verschil ! super gedaan.. de blauwe heeft overigens mijn voorkeur

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  13. WOW Miss Anneke, those are booth GORGEOUS, love all the color in the first one and the soft lovely color of the second one, I love them both, excellent work with your gelli prints, I'm going to try to make my own gelli plate :O). thanks for sharing..

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!