2013-03-15

Hello Baby #2

Hier de tweede serie baby kaartjes/labels die ik maakte met de 'Hello Baby Vol 1' set van Darkroom Door. Iets uitbundiger dan de vorige reeks :)

Here another set of baby cards/tags that I made with the Darkroom Door 'Hello Baby Vol 1' set by Darkroom Door. More colorful than the previous set :)

Papier met canvas structuur gebruikt voor de labels. 

For the tags I used canvas textured paper.


De teddybeer afgedrukt met Distress Inkt op glad papier.

Stamped the teddy bear with Distress Ink on smooth paper.

De stippen zijn gestempeld met Distress Stains. Hier in de kleurencombinatie Picked Raspberry, Ripe Persimmon en Seedless Preserves.

Used Distress Stains to stamp the dots. On this tag I used Picked Raspberry, Ripe Persimmon en Seedless Preserves.

Kleuren: Squeezed Lemonade, Evergreen Bough en Shaded Lilac.

Colors: Squeezed Lemonade, Evergreen Bough en Shaded Lilac.  

Het Tim Holtz roosjeslint gekleurd met Distress Stains.

The ribbon by Tim Holtz is colored with Distress Stains.

Ook de tag toppers gekleurd.

Colored the tag toppers too.

Kleuren: Mowed Lawn, Broken China en Iced Spruce.

Colors: Mowed Lawn, Broken China en Iced Spruce.


Stamps Darkroom Door 'Hello Baby Vol 1'
Polka Dots Background Stamp

22 comments:

  1. Schitterend Anneke,de kleuren spatten van mijn scherm af en wat zie je de details van die beer goed,al die haartjes,het is een lieverd om te zien.Gaaf dat je ook het roosjeslint en het lint op kleur hebt gebracht,lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  2. Wat een vrolijke, uitbundige set labels! Ongelooflijk, hoe mooi jij met zulke felle kleuren kan werken, echt schitterend! Alles mooi op elkaar afgestemd. Tof dat je het lint in dezelfde kleuren verfde.
    Zo kleurig heb ik die beer nog nooit gezien, maar het staat hem perfect!

    ReplyDelete
  3. Ik zie je al zo in je eigen ziekenhuis kaartjes/labels verkopen (t mag vast niet, maar t zou, qua originaliteit, prima kunnen!)
    Weer een kleurrijke, vrolijke, serie!

    ReplyDelete
  4. Super! Zo mooi hoe je de lintjes en roosjes zelf kleurt met Distress Stains. Stempel van de beer is zo gaaf. En die nietjes in de hoeken waar je een kruisje van gemaakt hebt... top!
    Fijn weekend, Ellen

    ReplyDelete
  5. Wat zijn ze moooooi! Vooral de roze, hihi. Wat leuk met die gekleurde beren. Ik vind ze helemaal fantastisch! En wat staan ze kleurrijk bij elkaar.

    ReplyDelete
  6. Ze zijn zo geweldig , echt prachtig tot in het kleinste detail !
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  7. Super! Wat een gave kleuren.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  8. Wat een kleuren!!! Mooi!!
    ik vind de groene beer wat kleuren betreft het mooist!
    nieuwere kleuren denk ik...want ik heb er veel, maar die niet!!
    groetjes,
    Jacqueline

    ReplyDelete
  9. een schattige serie vrolijke baby-labels!

    ReplyDelete
  10. wow, zoals altijd prachtige kleurrijke kaarten! Schattige stempel die je hebt gebruikt! Fijn weekend!

    ReplyDelete
  11. Wat een mooie en schattige serie, echte Anneke's kaartjes, ik hou van je mooie warme kleurencombinatie, Prachtig!!

    Groetjes en een fijn weekend

    Maria

    ReplyDelete
  12. Beautiful 'baby' tags ! The colours, stenciling and ribbons are wonderful together! Happy Weekend, Shirleyx

    ReplyDelete
  13. Wat een heerlijke tags, Anneke! Goed passend, die vrolijkheid bij de geboorte van een baby....heel mooi.

    goed weekend, Alie :-)

    ReplyDelete
  14. Hele mooie tags. leuk gedaan met het beertje erop.

    ReplyDelete
  15. Wat een toffe kleurencombinaties zijn hier weer te zien!
    Dit mag ook wel bij een geboorte.
    Zoals gewoonlijk is alles perfect op elkaar afgestemd.

    ReplyDelete
  16. Ik vind ze mooier dan de vorige. Maar is goesting he...

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  17. Weer prachtige baby-tags/kaartjes. En weer schitterende kleurstellingen gekozen. Heerlijk vrolijk om een pasgeborene te verwelkomen.
    Fijne avond nog,
    Ini

    ReplyDelete
  18. Fris; vrolijk en helemaal niet traditioneel!
    Ik heb heel erg zitten turen naar de berenstempel, het lijkt wel of de pootjes echt structuur hebben!

    ReplyDelete
  19. prachtig hoor,
    deze blog ga ik met plezier volgen :)

    groetjes sannie

    ReplyDelete
  20. Wat een prachtige, kleurrijke serie baby kaartjes Anneke!

    ReplyDelete
  21. Wat een vrolijk welkom voor een babietje.. ik ben vooral dol op de dots die je hebt aangebracht met de stains.. ga ik ook eens proberen..

    liefs Dianne

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!