2012-09-12

Cards and Tins 11

Woensdag Blikdag :)

A new tin and matching card today.

Vandaag pak ik uit met een oudje uit mijn collectie.

I've picked an old one out of my collection this time.


Het is een trommeltje dat ooit gevuld was met Belgische chocolaatjes, mmmm.

The tin was once filled with delicious Belgian chocolates.

Oude stempels opgediept van odd bird planet...

Used some old stamps by odd bird planet...

...waaronder deze leuke waslijn. Kwam die even van pas!

... including this cute clothesline.

Alles gekleurd met Distress Inkt (hoera voor de Squeezed Lemonade :)) en/of Distress Markers. 

Did the coloring with Distress Ink (hurray for the Squeezed Lemonade :)) and/of Distress Markers.

De lichtgroene plantenborder is gemaakt met een Art Journey stempel uit de Bird Boy set.

The vegetation at the bottom of the card is made with an Art Journey stamp from the Bird Boy set.

Stamps:
Art Journey: Bird Boy, Tree
Artemio (big flower)
Art Impressions (grass, little red flowers)
Inkadinkado: Patterned Bugs (butterflies)

36 comments:

  1. Ik heb het al eerder gezegd! Ik ben gek op je blikken kaartjes, haha!! Vind ze geweldig, iedere keer weer! Zo ook deze, zo treffend. Geweldig gedaan!!

    ReplyDelete
  2. Aaaahhhh hier ben ik helemaal weg van!!! Dat blik wil ik ook! En wat heb je er een fantastische kaart bij gemaakt! Geweldig!

    ReplyDelete
  3. wat een gave combi zo.

    ReplyDelete
  4. Ooooo wat leuk weer, die waslijn, die kabouters....super. Maar t is ook wel een gaaf blikje!
    Groetjes Fieneke

    ReplyDelete
  5. Weer een creatie waar ik met open mond naar kijk. Zo veel details op je kaart, echt super!

    ... wilde je nog vertellen, dat ik tijdens mijn vakantie naar leuke blikjes heb gekeken met de gedachte er eentje voor je te kopen. Maar helaas, geen bijzondere modellen ontdekt ...

    ReplyDelete
  6. ach, wat heb je dat weer mooi gedaan! en dat blikje wat een schatje!!

    groetjes Ida

    ReplyDelete
  7. ja erg mooi, het past weer perfect bij elkaar!

    ReplyDelete
  8. Wauw wat een mooi tafereel op je kaart en wederom perfect bij je blikje!

    ReplyDelete
  9. Wat een heerlijk blikjeom te zien Anneke en wat heeft het je geïnspireerd tot een geweldig leuke bijpassende kaart...gaaf dat je zowel dat oude blikje als de oude stempels zo goed kon combineren!

    groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  10. Kan dit nog beter? nee héél zeker niet!
    Ik geniet en kijk naar elk detail.

    ReplyDelete
  11. Deze stijl hadden we nog niet gezien :) Weer compleet geslaagd! Wat een leuk duo.
    Mooi ingekleurd, prachtig tafereeltje!

    ReplyDelete
  12. ow wat vrolijk. Dat ziet er erg leuk uit.

    ReplyDelete
  13. in één woord GEWELDIG!!!
    groetjes, Jacqueline

    ReplyDelete
  14. Geweldig leuk blikje en een kaart die (alweer) fantastisch bij past!
    Groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  15. Wat een mooi en heel geel blikje! En een super mooie kaart erbij gemaakt! Kan me voorstellen dat je toch wel even bezig bent alle stempels bij elkaar te zoeken...Het zijn er veel!Ik ga nog even terug en verder genieten van deze kaart... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  16. Het blijft geneiten Anneke,, jouw serie cards en tins.. Deze versie is heel erg vrolijk en ik word er ontzettend blij van !! Moi tafereel heb je ervan gemaakt at weer geheel in overeenstemming is met het blikje..

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  17. You did it again girl!!
    Hardstikke leuk geworden, ik heb echt genoten van dit leuke werk.
    Zat met een grote grijns op mn gezicht ernaar te kijken.
    Ik vind je blikjespost zelfs zo leuk, dat ik laatst op een antiek- en curiosamarkt was en aan je moest denken, toen ik mooie oude blikjes zag.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  18. Wat een supermooi blikje!
    de stempels die je gebruikt hebt passen perfekt,
    zelfs dtot de waslijn toe!

    ReplyDelete
  19. Hai Anneke!
    Ik ben verliefd op het blikje en de kaart is ook erg mooi geworden!
    Groetjes, Hélène

    ReplyDelete
  20. Heel mooi kaartje weer Anneke, en de gelijkenis met het blikje is weer schitterend, Je hebt geluk dat je steeds de juiste stempels op de kop kan tikken!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  21. Wauw! Wat een mooie kaart is dat geworden!

    ReplyDelete
  22. Wat een enorm leuke kaart. De intense kleuren en de grappige illustratie zijn helemaal mijn 'ding". Super!

    ReplyDelete
  23. Wat een supergeslaagde combinatie! Zo vrolijk en zo schattig, ik ben er helemaal weg van. Weer een hele mooie voor je reeks.

    ReplyDelete
  24. Hallo Anneke,
    Heb je een tijdje niet kunnen volgen wegens tijdgebrek.
    Nu eindelijk weer effe tijd om rustig rond te kijken.
    Wat is deze kaart weer leuk. Schattig die kaboutertjes en die waslijn. Je hebt ook zoveel stempels. Jij vind altijd wel wat.
    De spulletjes van Marleen heb ik ook al bij de anderen bekeken en ze zijn prachtig. Petje af.
    Je kerstkaart vind ik ook helemaal super en heb hem meteen gepint. Schitterend.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    ReplyDelete
  25. Dat is wel al een oude doos denk ik! Maar wat een super geweldig fantastisch kleurrijke kaart! Zo'n felle kleuren, prachtig en origineel =)

    ReplyDelete
  26. Super, wat heb je toch een mooie verzameling blikken en wat weet je er weer een prachtige kaart bij te maken!!

    ReplyDelete
  27. Prachtig !!!!! zo mooi , ik ben helemaal fan . ;-)
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  28. what a fabulour Retro chick set! I also love your fantastic X-Mas Collection below..awesome colors and design!

    ReplyDelete
  29. Anneke, wat een schattige, kleurrijke combinatie!!!

    ReplyDelete
  30. Wat een ontzettend leuk, lief, schattig kaartje is dit zeg! Je hebt er weer iets moois van gemaakt.. Ben jaloers op jouw verzameling stempels en..blikken ;)

    ReplyDelete
  31. wat kan ik hier nog aan toevoegen? Alleen dat ik het een superleuk tafereeltje vind en prachtig uitgevoerd (en dat was al tientallen malen gezegd, ha). 't Is eigenlijk geen kaart maar een prentenboek, zo in drieën gevouwen :) Petje af!

    ReplyDelete
  32. Ik heb van de week dit al eerder zitten te bewonderen. En zitten te verbazen hoe je dit toch weer voor elkaar kreeg. Het lijkt wel alsof het blikje samen met de kaart is geproduceerd, bij elkaar gemaakt zijn in een fabriek. Zó super is dit. Zó mooi van kleur, zó sprekend, zó kleurrijk en strak, écht fantastisch!!!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!