2011-12-30

Cranberries

Enkele winterse dingen samengelegd op een dienblad, geurt heerlijk...

Decorated a tray with all kinds of things, some with a great fragrance, mmmmm...

Kaneelstokjes, kumquats...

Cinnamon sticks,  kumquats...

Veenbessen...

Cranberries...

Honderd kruidnagels op een sinaasappel geprikt :)

Pinned a hundred cloves on an orange :)

Gestempeld met de helft van een veenbes op glasine met Versamark. Geëmbossed met Distress Embossing Poeder 'Fired Brick'. Schijfjes veenbes gekleurd met stempelinkt, laten drogen en daarna aan een koordje geregen.

Stamped with half of a cranberry on glasine with Versamark. Heat embossed with Distress Embossing Powder 'Fired Brick'. Colored slices of cranberry with an inkpad and put them on a cord after drying.

Veenbessen kunnen perfect als stempel dienen. Ik maakte er vorig jaar deze kaartjes mee.

 Used a cranberry as a stamp. Did this before on these cards.

Bovenstaand kaartje gemaakt in welgeteld één minuut.

Takes only one minute to do a card like this :)

11 comments:

  1. Zo sfeervol!! Foto's lijken uit een magazine!
    Dat veenbesstempelen van vorig jaar kan ik me nog herinneren.
    Ah, wat mooi allemaal, ik probeer er me de heerlijke geuren bij voor te stellen :)

    ReplyDelete
  2. Ziet er weer heel sfeervol uit, en wat gaaf dat stempelen met die cranberry.

    ReplyDelete
  3. Ook deze is heel leuk geworden!!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  4. Mooi, ik kan het bijna ruiken!

    Gelukkig Nieuwjaar!

    ReplyDelete
  5. De lichtjes zien er heel mooi uit. En wat je al kunt doen met weinig materialen om zo'n effect te krijgen. IK wens je een knallend en creatief nieuwjaar met veel gezondheid. x Petra

    ReplyDelete
  6. Wat mooi Anneke!
    Prachtige foto's!
    Je stuurt op deze manier de geur bijna mee...

    ReplyDelete
  7. Prachtig, Anneke! Jouw nieuwe liefde ( rood/wit) is helemaal in de stijl van deze dagen!! Ik benijd jullie, Belgen, met die leuke yochurtglaasjes, al geloof ik niet dat ik jullie creativiteit met deze kan overtreffen  heel sfeervol!!
    Jij ook de allerbeste wensen voor volgend jaar en liefs!

    ReplyDelete
  8. Sfeervolle plaatjes en leuk idee om met de bessen te stempelen !

    ReplyDelete
  9. Mooie foto's! Wat zijn dit voor een glaasjes, zag ze ook bij Godelieve in een mooie reeks voorbijkomen. Zijn het idd typisch Belgische yoghurtglaasjes?
    Ik hoop dat je ook in 2012 dit soort leuke, mooie en inspirerende berichtjes blijft plaatsen :-)

    ReplyDelete
  10. Wonderful Anneke...love what you did with the cranberries!!

    ReplyDelete
  11. stempelen met bessen, wat een leuk effect.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!