2011-11-14

Holiday Card Boot Camp 2011 #1

 Ik ben een online lessenreeks kerstkaarten maken aan het volgen met Jennifer McGuire, Kristina Werner & Friends.

I'm joining an holiday card class with Jennifer McGuire, Kristina Werner & Friends.


 Ik gooide wat ideetjes uit deze lessen samen voor een aantal kerstkaarten. Hier de eerste.

Combined some ideas from those lessons to make a few holiday cards. 
This is the first one.

Twee kleuren Distress Inkt uit de "Limited Edition Winter Colors" van Ranger:
Festive Berries & Evergreen Bough.

Used 2 colors of the Ranger "Limited Edition Winter Colors": Festive Berries & Evergreen Bough

Boompje geëmbossed met clear, de tekst met Seafoam white. Daarna de achtergrond gekleurd met Distress Inkt en over het geheel water met Perfect Peals gesprayed. Ook op het rode strookje is een laagje Perfect Pearls aangebracht. Zorgt voor een mooie glans.

I clear embossed the tree. The text is embossed with Seafoam White. I colored the background with Distress Ink and sprayed water with Perfect Pearls on top of it. The red paper is done the same way. It creates a nice shimmer. 

Stamps
Darkroom Door: Word Block Stamp Christmas
Hero Arts: Merriest Xmas (sentiment)
Florilèges: Petit Sapin Déco FE208018

Candy Brads: Tilda

20 comments:

  1. Prachtig Anneke! Wat leuk dat je die bootcamp volgt, ik ben benieuwd naar je creaties. Ik had ook graag mee willen doen maar ik red het niet qua tijd....

    Groetjes,
    Marit

    ReplyDelete
  2. Ik heb nog geen tijd om mijn nieuwe kleurtjes inkt uit te proberen maar wat zien ze er mooi uit. Met weinig middelen zo'n mooie kaart. Prachtig!

    Groetjes Monique

    ReplyDelete
  3. Oh, gaaf, deze online cursus had ik al in de zomer willen volgen. Leuk dat jij dit nu doet! Hoe betaal je eigenlijk?
    Groetjes Judith

    PS: Je kaart is trouwens heel mooi!

    ReplyDelete
  4. Mooi! Wat een prachtige layout! En met traditionele kerstkleuren, maar dan door het vele mooie wit in de kaart, toch ook weer een moderne touch! Super vind ik dat! Toffe kaart!!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie kaart. Leuk dat idee om het rode "lint" van boven naar achter te doen en dan met gave brads vast te zetten.
    Als het goed is krijg ik morgen de winter inkten.
    De post doet er erg lang over(niks ene dag gepost volgende dag in huis)
    groetjes MOnique

    ReplyDelete
  6. waauw, deze is heel erg knap gemaakt ! die ga ik onthouden, mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  7. Weer een supermooie kaart!! Leuk gedaan dat rood en groen met veel wit!!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  8. This is a lovely card....I love the idea of using their blog banners below...and those flowers are out of this world. Also your 75 years project...extraordinary indeed!

    ReplyDelete
  9. Heel mooi.Mooie kleuren.

    ReplyDelete
  10. Mooi kaartje Anneke! De kleuren komen ongeveer overeen met die van het boot camp logo :)

    ReplyDelete
  11. Wow, weer een geslaagde kerstkaart meid!
    Bij de blogbanners op stof uit je vorige post was is sprakeloos, zooooooo superfantastischorigineelenkeimooi!

    ReplyDelete
  12. wat zijn het toch een prachtige kleuren!!! En je stofbanners vind ik ook helemaal geweldig....dank je wel voor de leuke link.

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke kerstkaart! Heel leuk ontwerp!

    ReplyDelete
  14. Jouw kaartje viel meteen op in de gallery van hcbc. Hopelijk wordt het gekozen door Jennifer of Kristina. Groetjes van B uit België

    ReplyDelete
  15. Wonderful card Anneke, I love your stamps and the brads.

    Hugs
    Anke

    ReplyDelete
  16. Jaaaaa wat is dit leuk!! Ik heb ook nog gekeken naar deze cursus maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan omdat het betalen naar het buitenland net altijd iets lastiger is. Jij hebt er echt een pracht kaart van gemaakt! Mooie kleuren en mooie layout, heel erg mooi!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!