2011-02-13

Let it Loose-Art Journal-Page 7

Nog een pagina voor mijn Art Journal gemaakt, met als thema 'Collage'. Inspiratie gehaald uit een recent reisje. 

Made another page for my Art Journal today. I had to make a collage this time.
The page is inspired on a recent trip I made.

Een oormerk van een koe vervangt de skipas :)

An earmark of a cow replaces the ski pass :)
Text means: "moving mountains"

Après-ski betekent  koffie of thee voor mij :)

Après-ski means coffee or tea to me :)

Black run, baby run or après-ski?

Ik hou van stippen.

I 'm fond of dots.

Ook aan gezonde voeding gedacht daar!

Tried to eat some healthy food over there!

12 comments:

  1. Super, wat een geweldige pagina!

    ReplyDelete
  2. Je kunt precies zien waar jullie zijn geweest. Wat een leuke collage heb jij van les 7 gemaakt, echt top hoor! Je ziet iedere keer iets nieuws als je er naar kijkt.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  3. Wat valt er veel te zien op je pagina! Ik vind 'm geweldig :) En doe het je niet na ;)

    ReplyDelete
  4. wat leuk, ik had deze nog niet gezien bij marit, ik vind hem erg kleurrijk en wat een leuke tekst, goed gedaan anneke

    ReplyDelete
  5. Wat veel te zien en hoe leuk allemaal. Geweldig!!
    Ik ga nu in het album kijken, had ik ook nog niet gezien.

    ReplyDelete
  6. ge wel dig. Wat een leuke originele pagina! En zoveel leuke details, helemaal geweldig. Super mooi gemaakt en heel erg leuk om te bekijken!

    ReplyDelete
  7. HEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL gaaf!!Apres ski zou voor mij ook koffie of thee zijn...anders kan ik rollend naar huis!!(ik drink geen alcohol!)Dit is echt een hele gave collage,lekker veel te zien,mooi!!!En hele mooie kleuren ;))
    Fijne avond!

    ReplyDelete
  8. interesting entry into your art journal.

    ReplyDelete
  9. Gaaf Anneke! en je teksten maken hem helemaal compleet.

    ReplyDelete
  10. Wat een super pagina, zoveel ye zien.

    ReplyDelete
  11. Prachtig! Petje af, of moet ik zeggen skimuts af *lol* Alles komt aan bod op deze pagina, tot en met de skipas (goed gevonden) en de gezonde après-ski.

    ReplyDelete
  12. Ah! Daar zat je dus ;o) Jouw pagina geeft de sfeer op ski-vakantie goed weer, ze is fris en vrolijk!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!