2010-09-02

A tribute to Distress Ink

Het meisje en de achtergrond zijn gekleurd met Distress Inkt.
The girl as well as the background are coloured with Distress Ink.

  Eén laagje van een papieren onderzetter gebruikt voor de bloem, ook gekleurd met Distress Inkt.
The flower is made of one layer of a paper coaster that was also colored with Distress Ink. 

 
Achtergrondjes gekleurd en tegelijk ook wat velletjes van de keukenrol, papieren onderzetters en tissues meegekleurd.
De bloemen zijn gemaakt met een resist techniek, een oefening met het oog op een volgend project.

While colouring the background paper, I also coloured some tissues, kitchen paper and paper coasters.
The flowers are made with a resist technique, they are samples for my next project.

Stamps
Marianne Design: Eline's Toddlers
Hero Arts: Grid Pattern S5216
Distress Inkpads: #Fired Brick #Vintage Photo #Spiced Marmalade # Walnut Stain #Old Paper #Pumice Stone
Pink brads: Making Memories
                                       

18 comments:

  1. Lekker fleurig felicitatiekaartje, leuk!
    Het bloemetje van de papieren onderzetter is erg leuk geworden. Ook je foto met diverse gekleurde velletjes papier, keukenrol en tissue ziet er grappig uit, ik zat meteen al te bedenken wat je er allemaal mee kunt doen, ha ha!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  2. Wat een kleurige kaart!!
    I like it!

    ReplyDelete
  3. Er zijn weinig kaartjes met afbeeldingen van poppetjes, jongens, meisjes, waar ik warm voor loop, maar jouwe is een uitzondering!

    Erg leuk geworden!!

    ReplyDelete
  4. What wonderful color combinations...those paper coasters really come in handy for flowers don´t they!...mmmmm next project,,,very interesting,,can´t wait!

    ReplyDelete
  5. eniggg, maare hoe bedoel je, het meisje gekleurd met distress inkt, doop je dan de penseel in je inktpad? of is dit een flesje inkt? groetjes van mie

    ReplyDelete
  6. Het zal je niet verbazen dat ik dit helemaal geweldig vind! Je achtergrondje en je bloem zijn om van te smullen :) Enne, je foto's van gister waren mooi, ik hou wel van de nazomer. Ik loop een beetje achter met reageren, tja, weer aan het werk hè...

    ReplyDelete
  7. Ik vind jouw kleintjes erg aandoenlijk. Ik heb nog niet zoveel ervaring met stempelen, dit wil ik nog een keer goed leren, daarom kan ik genieten van iemand die het wel kan doen.

    ReplyDelete
  8. Hoi Anneke,

    Ik ben niet zo van de poppetjes, maar ik vind het een gezellige kaart geworden.
    De bloem van een onderzettertje vind ik een uitvinding, erg leuk!

    ReplyDelete
  9. heel mooi weer!
    Fijne avond,Jolanda

    ReplyDelete
  10. Mooi kaartje Anneke! Zoveel laagjes, prachtig verwerkt. Allerlei leuke details.
    Supermooie Distress inkt achtergrond, de stempel komt er goed op tot zijn recht.
    Zo'n bloem wil ik ook eens namaken ;)

    ReplyDelete
  11. leuk dat notitiekaartje op de achtergrond. Lekker fleurig en gezellig kaartje. Die distress inkten zijn overal goed voor. Prima voorraadje heb je gemaakt, ben benieuwd naar dat volgende project, je bent maar druk :)

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtige kaart, Anneke! Wat kun je toch leuke dingen maken met distress inkt! Dat bloemetje is leuk bedacht zo en ik vind de stempel zo mooi ingekleurd!

    ReplyDelete
  13. Wat een heerlijk vrolijke kaart! Prachtige achtergrond heb je ook gemaakt.

    ReplyDelete
  14. Dit is echt weer helemaal geweldig. Een kaart die ook vol met ideeën zit voor ons, je blogvolgers. Wat een goed idee om bij het maken van de achtergrondjes ook keukenrol en tissue meteen met de kleur te maken om dat ook op de kaart te verwerken. Dat ga ik ook eens uitproberen als ik weer eens tijd heb, helaas deze week wat minder:( (bijna afkickverschijnselen haha). Echt een super kaart, een cutestempel met klassieke achtergrond zoals ik dat noem, echt heel erg mooi!

    ReplyDelete
  15. Wauw, echt helemaal super, die kleuren en de lay out en dan dat geweldig leuke stempeltje!
    xxDebbie

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!