2010-08-22

Apple

Dit kaartje is mijn bijdrage voor de challenge van deze maand bij Each Card Is Unique.
Het kaartje is gemaakt volgens een vooropgestelde lay-out, die ik een kwartslag draaide.
This is my entry for the Each Card Is Unique challenge of this month.
To make this card I had to follow a lay-out , which I rotated 90 degrees.

The character is colored with Glimmermist #Key Lime Pie

Groene plastic placemat (Blokker), kaartje met verfstalen, ecoline achtergrond.
Green plastic placemat, paint chip samples, ecoline background. 

14 comments:

  1. Super kaartje, Anneke! Mooi gebruik van materialen en ik vind de kleurencombinatie van het groen/roze met het rood-wit ruitje zo leuk. Het rondje met dat schattige bloemetje maakt het helemaal af!

    ReplyDelete
  2. Heeeeeee, spot ik ook een placemat bij jou!! Die is leuk, ik zat al te kijken, is het kunstgras of geverfde spagetti of mie, maar een placemat, dat had ik niet bedacht!

    Leuk kaartje geworden!

    ReplyDelete
  3. Mooi geworden, leuk om aan zo'n 'wedstrijd' mee te doen. Je hebt je keurig aan de opdracht gehouden ( doet me denken aan school!).
    grt, Helmi

    ReplyDelete
  4. Geweldig al die rare materialen!!

    Gr. Anette

    ReplyDelete
  5. die onverwachte materialen zijn de leukste, gave kaart!

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige kaart Anneke! Super ook het gebruik van de placemat en de kleurenstalen, ik denk dat het veel mensen op ideeën zal brengen. Heel erg mooi kleurig fleurig kaartje, super en heel origineel!

    ReplyDelete
  7. Prachtig geheel! Ziet er fris uit met het "gras"groen in de achtergrond.
    Super combinatie van materialen!

    ReplyDelete
  8. hehe, gelukkig er komt er nog eentje bij ik dacht al deze keer win ik die prijs geheid, ik bleef er maar alenig staan. hahahahaaa, :)) maar meid, wat een prachtige kaart, gewldig wat een idee weer, toppie!!

    ReplyDelete
  9. Prachtig kaartje, en wat een leuk idee om die verschillende materialen te combineren.

    ReplyDelete
  10. wow,dit is weer zo mooi,de kleuren zijn heel gaaf bijelkaar!en wat een super idee van de placemat...geweldig!!!
    Succes met de challenge!!
    Fijne dag,Jolanda

    ReplyDelete
  11. Leuke frisse kaart!
    Grappig die placemat als achtergrond.
    Je moet er maar opkomen.

    ReplyDelete
  12. Wat een origineel idee om deze placemat te gebruiken! En de kleuren passen zo mooi bijelkaar. Ik heb zelf het motto: verlaat nooit een bouwmarkt zonder verf- en behangstalen, hihi ;) Ga je er een serie van maken, de A is van appel, de B is van... ? :) Zou wel heel leuk zijn!!

    ReplyDelete
  13. Prachtige uitvoering van de challenge!!!
    Erg frisse en mooie kleurencombinatie en jaaaaaaa die placemat.....wat een idee!!!
    Toppie!!

    ReplyDelete
  14. Wat een schitterende kaart en dat matje van de Blokker is geweldig! Hoe kom je erop om dat te gebruiken :D

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!