2010-08-14

"All-in-One" Box

Dochter moet naar het verjaardagsfeestje van een nichtje. Ze maakte nog vlug een halsketting om cadeau te geven en zocht een leuk doosje om de ketting in te verpakken. Bij "Deze is ook leuk!" zag ik een tijdje geleden dit doosje. Doosje en deksel vormen één geheel. Ik maakte het doosje iets groter dan het voorbeeld, maar één vel papier van 30x30 cm was ruim voldoende. 
 Leuk om te doen en zo klaar!

My daughter is invited to the birthday party of her cousin tonight. She made a necklace for the birthday girl and was still looking for a nice gift box. 
A while ago I noticed this little gift box on the blog of "Deze is ook leuk!".
 I made it a bit larger than the example, but needed only one sheet of scrapbook paper. 
It was fun to do and ready in no time!  


Have a look at the beautiful boxes of Dymphie and Hermine as well.

Paper: Tilda "Springtime"


******Happy B'day Valérie******

12 comments:

  1. Mooie samenwerking van moeder en dochter! Prachtig kado, en toffe verpakking!

    ReplyDelete
  2. Wat mooi,mooie ketting en heel mooi verpakt!Super kado zou ik zo zeggen!!
    Fijn weekend,Jolanda

    ReplyDelete
  3. Wat een mooi cadeau zo! Leuk papier van Tilda en een prachtige ketting. Zal ze vast blij mee zijn.

    ReplyDelete
  4. wat een mooie ketting en schattig verpakt. Dit wordt de hit van het feestje.

    ReplyDelete
  5. hoi Anneke, die ziet er leuk uit, moet ik ook nog eens namaken, ik heb wel toevallig het envelopjegemaakt uit deze is leuk blijft enig die blog!! de jouwe ook :)) hahahaa, daag anneke, fijn avond nog, greetz van Janine

    ReplyDelete
  6. Prachtig doosje. Het papier vind ik erg mooi.

    ReplyDelete
  7. Hoi Anneke,

    Gefeliciteerd met het winnen van Janine's los gelaten pakketje!
    Daar kun je ook weer een heleboel doosjes van maken, of boekjes, kaarten....

    ReplyDelete
  8. Wat leuk!! En bedankt voor de link... hm denk dat ik binnenkort maar eens een dagje ga besteden aan al die leuke links die je op je blog zet:)

    ReplyDelete
  9. Prachtig Anneke!!

    PS je hebt mijn kaartje nog niet gehad!?

    ReplyDelete
  10. Heel leuk! Wat een prachtige ketting en schattig doosje.

    ReplyDelete
  11. Weer een leuk doosjes idee erbij! Dank je wel.

    Gr. Anette

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!