2010-06-11

Award from Penny

                                   

Today I received this Beautiful Blogger Award from Penny.
Thank you very much, Penny, for giving me this award, I appreciate it!
Penny has a nice blog:  Creative Overflow
Now I have to pass this award on to 10 bloggers (won't do that, to difficult to make a choise) and I have to tell you 10 things about myself. I suppose one thing will do :)    see next post.

Vandaag kreeg ik deze Beautiful Blogger Award van Penny.
Penny heeft een leuke blog: Creative Overflow
Het is de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan 10 bloggers (dat kan ik niet, ik kan onmogelijk kiezen) en dat ik 10 dingen over mezelf vertel. Ik denk dat één iets wel zal volstaan zeker :)  zie volgende post

1 comment:

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!